Bad Update!

Okej nu har jag varit dålig på att uppdatera, men jag har inte haft någon ork eller lust till det i helgen, vet inte riktigt vad jag ska skriva om och då blir det såhär. Men nu har jag ganska så mycket att skriva om så det kan komma massa inlägg framöver! :D

Har även märkt att min statistik har börjat att gå uppåt. Förr hade man knappt 10 läsare om dagen och nu är det uppe mellan 15-30 läsare per dag! Det är faktiskt en stor skillnad, ändå. Vem vill läsa om mitt tråkiga liv? (;


Jag har tänkt att lägga upp en dagens outfit men han inte ta några kort för morfar och Siv kom innanför dörren (; Har ätit god mat som min bästa mamma har lagat! Och hon är min, ingen annans :'D


Igår hade jag en trevlig kväll med Sara, hahaha vi kan ha bra roligt på msn! Spec när en viss Idol-Erik är inne. Oooh nu blev ni nyfikna allt :D
Och nej, jag har inte hans msn och även om jag kan få tag i den så ger jag inte ut :) Han är min och Saras!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha han är bara för roligt han! :D

2009-12-20 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0