Bästa ponny!

Min mamma kan inte hålla tider! Säger att jag ska vara i stallet till halv 9, när åker vi? 20 i 9! Ååh pucko till mamma ibland (; Men jag kom till stallet, fixade min ponny och sen åkte vi till Upplanda. Kommer dit lite innan 10, fixar ponnyn och går in. Så jäfla fin min ponny blir när hon kommer till ett nytt ställe :') Synd att ingen knäppte kort på det, så söt!

Carina hjälpte mig med hela min sits, händer och hela skiten! Höll jag på och säga och som jag gjorde (; Men det var de hon gjorde iaf. Så nu har jag 2 fina snören i röd/vit som sitter i sadeln för att mina händer inte ska fara runt :'D Haha det ser sjukt kul ut!
När klockan närmade sig 11 så kom lilla Chiguita in! Så söt shettis :) Visade sig att hon var 27 år gammal! Shit alltså :O Men dom red inte länge så gick snart ut igen, kl 11 skulle ridhuset vara bokat men det kom inga och körde ut oss så vi fortsatte ett tag till. Red i ca 1,5 timme :)

Min ponny är så sjukt fin!, när jag rider rätt. Så har fått en massa övningar av Carina nu som jag ska träna på :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0