Bilder :)

Nu ska man hjälpa en till med sin blogg, bara roligt!
Det som är ännu roligare är att de flesta som jag hjälper är personer som tävlar i hoppning och som jag har fotat, så nu får man sitta och skicka alla bilderna som man har fotat på dom.
Den jag ska skicka till nu är Lisa Ehlton, ska även hjälpa henne med sin blogg.
Och bara för att hon har en underbar ponny så tänker jag ladda upp 2 bilder på dem som jag fotade under Tierps ponnymeeting i augusti :)


Foto: Jag

Första bilden är i en MsvB
Andra bilden är i en MsvA
Vadå fina?!

Kommentarer
Postat av: matilda

grymt snygga bilder! :o

hehe, du verkar vara väligt dragen till hästar? :)

2009-12-24 @ 22:51:02
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se//
Postat av: Lisa ;)

haha vad snällt :P

2009-12-26 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0