Bloggen

 Jag startade bloggen den 7 oktober -09, men jag har bloggat sen 9 januari -09.

 Mitt besöksrekord ligger på 40 läsare, har nästan uppnått det senaste veckan.

 Jag har fått kommentarsrekord denna månad! Har aldrig fått så mycket kommenterar som jag har fått nu.

 Jag skriver minst 2 inlägg om dagen, max har jag skrivit 8.

 Jag tycker att det är kul att blogg, därför skriver jag.

 Jag känner mig lite tvingad att skriva när jag ser så många som har kollat in bloggen när det inte har varit uppdaterad.

 Ibland för jag idé-torka på vad jag ska skriva, och ibland har jag 10 olika saker.

 Jag hade ca 10-15/dag läsare på förra bloggen, nu är det över 20 läsare/dag.



Så, en fråga. Varför läser du min blogg? :)

Kommentarer
Postat av: Dessie

kul :D

2009-12-26 @ 17:10:34
Postat av: Amanda

för den är rolig :'D och braaaaaa

2009-12-27 @ 10:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0