Inlägg 200 :)

Yeeah! Nu har jag skrivit 200 inlägg (;
vad tycker ni om min uppdatering i bloggen? Ska den bli bättre/sämre? :)

Bounty
Ja min plutt är så bäst!
Igentligen skulle vi åka till Upplanda och träna, men jag försov mig i morse. Oops... Aah så det fick bli en barbackatur hemma, och jävlar så fin hon är!
Skrittade kohagen igenom fram och tillbaka och sen ner i hagen, har tyvärr svårt att sitta på henne, jag har dålig balans osv. Men vi skulle typ bara skritta. Tog 10-15 min och sen var allt loss! Hon jobbade på riktigt jäkla bra med ryggen, var lugn (inte en massa småtrav) och jag kunde i stort sett göra vad jag ville som hon annars blir upprörd av, tex skänkelvikningar. Helt otrolig!

Och bara för att jag är så snäll mot Dessie så ska hon åka med mig till Uppalanda på onsdag och fotografera :)
Så då blir det bilder på mig och Bounty, som inte händer så ofta. Lite dåligt med fotografer som vill vara ute i kylan och snön. Sen efter att man ridit där så ska jag släppa Elvis i hagen med sadel på, spännande! Så bilder kommer det allt (;

Foto: Jag

Papaya
Sen efter att man ridit Bounty tog man in Papaya och skulle släppa henne i ridhagen med sadel för att låta henne bocka av sig. Och nog bockade hon. Tog några varv med bara en massa bockningar = stod på stället och sparka bakut. Sen när hon förstår att den inte ramlar av så tar man och visar sina sjukt fina gångarter! Helt jävla otroliga! Vilken trav, wow på galoppen.
Hon är underbar! Tänk att jag ska vara den första att få sitta på monstrets rygg! Det går inte att beskriva :')

Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Dessie

väädigt snäll xD :P hahah

2009-12-28 @ 20:32:46
Postat av: Dessie

jag tycker den e bra :P

2009-12-28 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0