Lekar på Peggy!

Det var aslänge sen jag red Peggy och nu får man leka på henne, lekar är inte min roliga grej. Men idag gick de faktikst ganska bra. Men när fredagsgruppen leker lekar, kan det verkligen gå bra? Neeej! Klart det inte kan :D Hahahahah!
Peggy blev lite överglad och började bocka vid några tillfällen, Cassie började studsa och skjuta rygg, Janne gör världens bocksprång på ärevarvet, Zigge skjuter iväg som en raket, Sudden står på stället och byter galopp och sen blev han galopphäst på nytt. Fan vad han racea! Den som skötte sig bäst var Buster :)

Lite bilder på mig från lekarna, jag ser mobbad ut på vissa bilder men jag bjuder!
Foto: Gustav

Kommentarer
Postat av: Sara Sundbom

Klart att Buster sköter sig när jag sitter på ;)))

2009-12-12 @ 11:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0