Linda + bil + snö = inte bra!

Jag har gjort det igen! Hahaha! Det är lite kul att tänka tebax men det var mindre kul när vi stod där (;
Pappa skulle skjussa mig till stallet på morronen, rättare sagt jag skjussa mig själv :')
Men så kom nån plogbil framför oss och så svängde jag in på Husby avfarten ist för vid "Jesus-ladan" som man annars gör. Och tror ni att plogbilen hade vart vid Husby-rakan? NEJ! Det var hur mycke snö som hellst, och självklart så fastnar jag i världens snödriva mitt på vägen, eller på ena sidan av vägen (A)
Och vi kommer inte upp, vi skottar framför för att få bort en massa snö, men så fort vi gasar så glider bilen längre och längre ner mot diket.
Ringer Peter så han skulle komma, men en annan kille med mycke större bil hjälpte oss att dra upp bilen.

Och jag gjorde det igen! :D Nästan stolt, började med att köra in i garagedörren och nu detta, yeeah jag kan köra bil :D

Kommentarer
Postat av: julia

svinfin blogg :)

2009-12-26 @ 22:21:01
URL: http://juliazedig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0