Polisen

Idag smsar Sara och frågar om jag kan ställa upp som vittne inför polisen, visst.
Hjälper gärna till och det är väl inte så svårt att bara säga det man har sett? (;
En kille blev misshandlad i lördags och det är vad jag ska vittna för. Inte särskilt avancerat precis, så man missade sista lektionen, men det var matte så lite tur ändå! Får ta och jobba lite hemma, om jag hittar böckerna! Dom låg inte i skåpet så måste leta lite här hemma :) Haha bäst på att tappa bort bäcker!
Kom tidigt till ridskolan då jag inte hann prata om vad jag sett, men polisen skulle höra av sig så jag kanske ska dit i morron ist. Det får vi se :)

Kommentarer
Postat av: dessie

hahah, du måste fan berätta va som hände imorron xD

2009-12-07 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0