Bad Update!

Okej nu har det varit dålig uppdaterin här, men jag har inte haft tid till dator i helgen så det för vara :) har iaf stöpt lite ljus i går, men åkte hem vid halv 12 med Daniel och mormor för att ta bussen ut till vendel och rida ut i det fina vädret! Och min ponny är så jävla bäst! Så jävla fin du har blivit min prinsessa <3 Du är allt jag vill ha :*
Hem och har 30 min att duscha, och snygga till mig på. Fort som satan in i duschen, ut igen och sen hitta nåt att ha på sig, klä på sig det, sen ska smiket och allt annat skit på (; Haha, pappa skratta åt mig när jag irrade runt.
Sen vare middag hos Jansson, gott! men lite för starkt, jag är ingen som gillar stark mat precis. Men som sagt så var det väldigt gott. Där satt man alldeles för länge, haha. Kom hem runt 2 på natten och slängde mig på sängen ungefär.

Sov till underbara 11 på morronen, inte ofta! Tar 1 bussen till vendel i det urdåliga vädret! Tog en ridtur till grusgropen och red i backarna, jäklar alltså! hon orkar så sjukt mycket mera, och mindre skrittpauser. Helt sinnes :') Det är min fina ponny! Sen på hemvägen så vare typ bara galopp som gällde för henne fast hon hade världens mjölksyra i benen :O Hon är konstig min ponny :'D

Nu sitter jag nyduschad vid datorn och vet inte vad jag ska hitta på, har kommit på att jag sover för dåligt så ska komma i säng tidigt, även fast jag har sovmorron nästa dag och ska hoppa på spec idrotten, Dessie ska fota! Då får ni bilder, hon ska ha sin egen och min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0