Dåååligt!

Dagen har gått segt, jag har varit hemma från skolan och mått allmänt dåligt. Usch! Vaknade i natt vid 3 tiden och tog 2 värktabletter, sen somna man nog inte förän halv 5 tror jag. Så när man vakna av klockan var man hur trött som helst så mamma sjukanmälde mig. Orkade inte göra nåt alls.

När man fått reda på att man skulle vara hemma så tänkte jag fixa nå nya roliga inlägg men inte har jag orkat det. Har laddat ner filmer som man har kollat på. Annars så har man typ halvt sovit igenom dagen. Försökte räkna matte ett tag men de la vi snart ner. hade ett strömavbortt i hela Örban idag med, lite najsigt ändå! :D Och det har snöat, snöat och snöat :) Snart äre jul! Snart äre Globen! Wiiie vad jag längtar.

Måste bara säga att ni är väldigt dåliga på att besöka bloggen och komentera! kankse är de lite dålig marknadsföring av mig med dårå :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0