Dåligt igen!

Nu är jag dålig på att skriva igen, sorry. Men jag känner att mitt liv är inte som det ska riktigt. Men ska försöka hålla bloggen uppe iaf, hittar säkert på något att skriva varje dag :)

Snart äre Gloooooben! Fan vad jag vill köpa en massa grejs :') Haha kommer inte att ha en spänn kvar efter denna helg.

Nån kanske fotar i morron när jag rider så ni får säkert några bilder då! Kanske nån som fotar på fredag med men det återstår att se :)

Jag har själv kommit på att jag sover för dåligt, och ändå sitter jag uppe nu till 11. Hur smart är det? Inte ett dugg, men allt är klart för i morron, kläder framme tom! Det var länge sen an plockade fram kläder såhär, letade efter en förbannad strumpa med som hittades i en plastpåse? Hmm hur den kom dit vet jag inte.

Jag hade faktiskt många idéer om vad jag skulle skriva om idag på bloggen men det blev inte av, tyvärr! Ni får nog stå ut med lite dålig uppdatering på ett tag. Ska försöka ordna upp mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0