Dressyr!

Åkte med Lotta till stallet, Min ponny stod redan på ridskolan, kolla till henne och upp till caffis och byta om. Borsta och fixa min ponny. lektionen gick väl hyffsat. Hon och jag har inte kommit så långt att vi kan göra öppnor och slutor än. Det är alldeles för svårt ännu. och det är tyvärr mycket sånt när vi rider. En annan nackdel är att min ponny reagerar när ANRDA smackar åt sina hästar, haha knas (; Blev väldigt fin på slutet och gjorde det jag ville, höll min takt och allt det dära som vi jobbar mycket med. in med henne i uteboxen, på med ett fleecetäcke. helt svettig blir hon, massa päls och mycket jobb är inte bra, man blir så svettig.
Teorin gick bra den med, inget avancerat. Prata massa hjälper och sen trimmade Uffe pennorna, hahah de var bra kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0