Krutburk!

Min ponny blir helt galen om hon får stå för länge!
Började med att skritta runt ett tag, sen ner i hagen och försöka jobba henne men det ända hon har i huvudet är att galoppera, det sluta med att vi red bort till en grusväg och satte fart. Jävlar vad hon tog i på tebackavägen! Helt galen var hon (;
Efter vår galopp red vi ner till hagen igen och jobbade på. Jävla fina ponny <3 När man ska skritta av så börjar det att ÖSREGNA, så man var helt blöt när man kom tillbaka till stallet. Hih, min ponnyä r så snäll! nästan så man skulle kunna lära henne trick, hon står snällt utanför spolspiltan medan jag tar av sadel och hänger upp den. Försöker att sno lite hö men hon bara kollar på det typ.
Undra om hon skulle kunna lära sig något trick? Vad är enkelt och som är lätt för en ponny som är hispig? (;

Helgen som kommer har jag bestämt att Dessie ska fota mig! Vill säga om det är bra väder :) Då kommer det bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0