Ååh!

Nu har jag sett dom!
Så jävkla söta altså :O Carina och Peters barn har kommit hem, söta små barn kan jag juh säga :) Tyvärr inga bilder på dom men de ska jag nog fixa. Red iaf på Bounty, tror jag börjar ge upp om henne. Vi funkar nog inte så bra som jag vill. Min ridstil passar inte henne. Inget går bra och det börjar alltid med att vi typ "bråkar", och sen efter ett bra tag så slappnar hon av lite. Men det funkar helt enkelt inte. Vet inte vad jag ska göra längre...

I går orkade man inte skriva nåt inlägg, gjorde inget speciellt så man måste skriva ett helt inlägg om det precis :) Jag kollade på en film och drog sen till Tierp och red. Suddris fick man rida, det var ganska länge sen. Men han är ganska rolig ändå :)

Nej jag orkar inte blogga nu! Ska lägga mig och kolla på en 3,5 lång film! Tjosvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0