Bah för att jag är bäst!

Hata tåget! Den enda dagen som man inte kan åka med ett tåg som kommer för sent så kommer det för sent! Jag o Bella höll på att missa lektionen för det dumma tåget! Men det var juh bara film så det var lätt som en plätt att smita in lite snyggt. Nu har man sett Skönheten och Odjuret på engelska utan text (; Yeah! sen vare matte och där vare som vanligt bråk om när vi ska sluta, så bra! Svenska och administrationen gick snabt och sist vare idrott. Så jäkla bäst man är alltså :D Hahaha inte! Började med någon konstig lek som man skulle sydda sig på, sen vare styrke övningar, Uffe blev impad av hur vig man var! Hahah han kan fan vara rolig i bland med :'D Sen skulle man spela fotboll och jäklar vad vi spelade skiten ur det andra laget! Och bäst som man är så lyckades jag och Pontus fälla Viktor, så jävla ägd killen lilla (; Linnea och Jullan trampade på bollen s dom drog i backen och den ena efter den andra får hands, knuffas och är allmänt knasiga. Så jävla bäst!

Nu ska jag kolla att jag har laddat ner rätt film och sen cykla ner till stationen för att åka och rida min plutt :D Tjosvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0