Det går frammåt

Red Max i går på lektionen, gick faktiskt väldigt bra men har lite svårt att sitta ned på honom. Men de var svårast första gången! Haha. Gjorde framdelsvändningar som gick väldigt bra om jag höll skänklen på rätt plats, ville gärna flytta bak den och då blev det pannkaka. Är väldigt nöjd med honom iaf.

Och nu har Carina och Peter åkt iväg oxå, så nu har man 6 hästar för sig själv (; Ska försöka rida Kentucky nån dag oxå men det får vi se om jag hinner. Måste även ta hand om Elviz mugg varje gång jag pker ut och han är så sammarbetsvillig att han hoppar runt och vägrar lyfta på benen.

Nu ska jag skriva klart på min tenta så att det blir klar, Tjosvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0