Missad dag!

Haha missade att skriva ett inlägg i går jag, smart! I fredags efter att man ridit korven, som gick ganska bra utom när jag inte red ponny. Så åkte vi hem till Sara och fixade maaat! Sara var duktig och brände köttfärsen men den var ätbar (; Vi är bäst på att laga tacos! Sen kollade vi lite på film/tv. Datan vart helt cp när man koppla in den i tvn. Haha vi är inte så tekniska vi tjejer. Vaknade typ 11 nån gång och tänkte att man skulle hinna med 12 tåget men icke! Det fick bli 1 ist. Hem och fixa i ordning säg för att kl 3 så vare att sätta sig framför ratten och köra in till Uppsala för att fira Börje och lite farmor. Man fick köra hem med! Börjar bi haj på det dära nu jah, för att inte ha kört så mycket. Är fasen bättre än när Daniel började (A) Stackars Daniel (; Hem och typ sova för vivar ute o åkte på en massa småvägar o skit. Upp kl 8 och fick köra till Tierp, tävling där då. Fasen så kallt det blir :O På med allt så man kunde hålla sig varm men ändå så trillade tårna av. Nej men nästan. Åkte hem med 3 tåget för att hinna med 5 bussen till Vendel och rida min plutt. Hon travade och skrittade över bommarna och jag har kommit på en ny övning som ska övas varje dag tills hon fattar och tar det lugn. Hon kan nästan ta 2 bommar i rad med typ 2-3 m i mellan. Hon gör framsteg! Men nu ska jag sno bärbara datan av Sofie så jag kan kola på film :D Palmen i morron bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0