Onödigt inlägg

Bara för att jag har extremt tråkigt just nu! Mamma har tagit tvn så man kan inte kolla på nåt där. Datorn är så otroligt tråkig, finns inget att göra där heller. Men ska se om jag kanske laddar ner nån film för att senare kolal på. Vem vet.

Ridlektion på TiRK idag då, hoppa Frejson (; Han är bra rolig alltså :D Tyvärr så setr man noll med lägen och han är liite svår att reglera galoppen på. Men han satte ganska många byten som han inte brukar göra. Hoppade finfint på slutet! Omhoppningngssvängen i slutet blev pannkaka men snäll som han är så hopapr han iaf. Höll inte alls om han eller nåt, typ bara satt där och hoppades att han skulle lösa det. Visst det är så man rider (ironi).

Detta inlägg kommer ingen att läsa och det är inte nödvändigt heller för det står inget viktigt. Det gör det aldrig i en blogg? Aja ska leta upp en bra film nu, tjosvejs!
Bara för att Frej är en underbart fin ponny så slänger jag med en bild på honom (;


Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0