Palmen och Tierps Marknad!

Tåget skulle ha gått 07.44, men det som skulle ha gått 07.15 gick 07.49 typ. Alla tåg blev försenade och det var hur knas som helst. Det var typ ett elfel i Märsta vad jag fatta men man kom till Tierp lite efter 8 iaf. Då gick man mot marknaden och där står hela gänget! Plockar fram mina sockerkakor och sen får man ta och pallra sig till Högbergs och Palmen. De e sjukt kul att sitta där alltså! Men inget jag kan tänka mig i framtiden iaf (; Stod där till typ 12 och åt sen lite mat och gick tillbaka till marknaden. Där stod man i nån timme och träffade på farmor och Börje, Fick lite pengar av dom och sen skulle man köpa korv till pappa så han fick de. Åkte hem med 3 tåget för att hinna med halv 5 bussen till Vendel. Så nu ska jag ära, Tjosvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0