April, april?

Undrar hur många april-skämt man kommer att gå på idag. Det kan nog bli ganska många.

Bussen till skolan var ingen höjdare, trodde att jag skulle spy. Satt själv från stationen, när man kommer in i Tobo sätter sig en kvinna breve mig, och fy f*n vad hon stank parfymfabrik, rök och nånting mera jag inte kan sätta fingret på. Men som ni kanske vet har jag astma och är därför känslig för starka dofter/lukter. Och jag trodde jag skulle spy...
Hade nästan lust att be henne sätta sig någon annan stans men jag stod ut.

Och en stor grej jag måste berätta, jag ska åka till Lübeck! Mera kan jag inte berätta :) Men åker ganska snart, tyvärr måste jag planera om en massa med tävlingar men de ska jag lösa :)

Tyvärr blir det ett bildlöst inlägg igen, men kan lägga in bilder senare idag när jag kommer hem. Kanske en liten bildbomb? (;


Kommentarer
Postat av: Korvmackan

är lübeck ett land? xD

eller en stad, H3H3

2010-04-01 @ 15:15:19
Postat av: Sofia

vad kul att du ska till Lübeck! Där är jag född. Underbar stad :D

2010-04-02 @ 00:50:51
URL: http://sofiasridning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0