Bästa runderna

Lägger upp mina bästa runder med dem tre som jag har tävlat :)

Den bästa rundan med Zigge är nog LB:n i Enköping den 17/5 2009 :) Blev en andra placering, ner petad av sista ryttaren :/ Vet att jag ser galet stor ut men tävlade bara en till tävling med han efter Enköping.



Har svårt att välja vilken som är den bästa med Ella. Men det får nog bli LC på Lagga den 25/10 2009. Fick ett jämt tempo under hela banan, dock går hon inte helt runt innerskänken men det jobbar vi på. Kom även på en andra placering i den klassen ;)


Eftersom jag bara har två runder med Cassie att välja på blir det LB:0! Kom 2:a i den och en helt okej ritt. Första tävling med han så :P



Ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker eller ge nåt förslag på vad jag kan förbättra :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Det set jättebra ut :D fortsätt så :D:D kram!

2010-04-22 @ 21:35:19
URL: http://smiffie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jättefina hästar och en bra ridning tycker jag ;P

På den mittersta ponnyn Ella (?) tycker jag att du skulle våga ta liiite snävare svängar och rida på mer men jag ser ju att den är väldigt seg och gärna skulle stanna så då kanske det är bra att ta längre svängar osv. för att få in ett flyt och många felfria ritter i början men sen våga satsa eftersom hon inte springer så fort så kan man ju ta snäva svängar ist ;P

På den vita Cassie (?) tkr jag at du ska hitta mer kontakt mellan hand och skänkel om du förstår vad jag menar då du ibland blir lite glapp i tygeln och när man driver måste man ju möta upp med handen ;) då kommer hon inte slå sig fri och behåller formen hela tiden men hon gick ju fint nästan hela tiden så:D Men du har en jättefin och prydlig sits och tolka absolut inte detta på ett negativt sätt då alla har sina svagheter och jag vet absolut inte bäst som många andra tror om sig själva hehe ;P

2010-04-23 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0