Hicko

Som sagt så red jag lite dressyr, blev inte så mycke plåga mig själv (; Nej, men kollade mest på Jossan när hon hoppade Maxido, men gjorde några riktigt fina galoppfattningar från skritt under tiden! Sara fotade lite så dom kommer i ett senare inlägg.

Men Hickory blev skitstark och ville bara hoppa när hindrena kom fram. Haha sööt! Så höll mig på en halva av lilla utebanan, 20x60 m, så fick Jossan hoppa för sig själv (; Men så fort man red bort och skulle lägga volter runt hindrena, då blev han stark. Han måste gilla att hoppa. Har faktiskt aldrig hoppat honom så vet inte hur han är. Men har tänkt att hoppa på onsdag eller torsdag, beroende på hur ridhuset är bokat.

Bild från idag,

Jag och Hickory, Foto: Sara

Kommentarer
Postat av: korvmackan ofc

söta ni är :')

2010-04-05 @ 16:35:28
Postat av: rebecca

fin blogg :) & häst! Rösta gärna på min ponny i veckans ponny/häst, hon heter chris och är nummer 2 :) http://bornlate.blogg.se/2010/april/veckans-hast-eller-ponny-rosta.html

2010-04-05 @ 18:46:52
URL: http://minriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0