Inga skämt än!

Har inte gått på ett enda skämt än (;

Sen glömde jag skriva att min klass fotograferades för årsboken idag med. Riktigt kul! Går som sagt Handelsprogrammet och vi tänkte då ha lite kontorsliknande, så vi plockade fram katedern? (stavas det så?), hämtade bärbara datorer och pärmar. Sen ställde vi upp oss, vi blev 4 st på fotot. Men grymt häftigt!

Ska nu försöka att fixa med hemsidan, tyvärr blir första tävlingen borttagen då jag är i Tyskland det datumet. Får se om jag kan få in någon mera tävling i t ex maj/juni/juli. Kanske att man kan åka till Uppsala i maj? Ja vi får se :)

Sen tänkte jag fixa en liten bildbomb med bilder från 2009, ska nog flytta över bilderna från alla miljoner skivor till hårddisken. Mest för att slippa plocka med skivorna så fort någon vill ha av dom lite äldre bilderna. Så när jag ändå kollar igenom dom kan jag slänga upp några här (;

Bild fotad av mig 2007 med mobilkamera (;

Kommentarer
Postat av: Jossan

Min hund är sötas:D

2010-04-01 @ 21:50:01
URL: http://juuussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0