Presentation

Som ni kanske redan vet är det jag som ska gästblogga här tiden då Linda är i Tyskland. Tänkte ta och skriva lite kort om mig så ni får ett hum om vem jag är.

Jag heter Sara, är 16 år och går på real gymnasiet i Gävle. Har tyvärr ingen egen häst men tävlar och rider en av ridskolans ponnyer, Ella. Hon är en 12 årig d-ponny. Med Ella har jag vinst upp till LB i hoppning, och många placeringar i LC. Blev DM 2:a förra året och 3:a i år för ridskolehästar. Har ridit med i div. 2 & 3 tidigare år, och rider nu med i div. 3 laget i år.



Hösten 08 till våren 09 tävlade jag även en c-ponny som heter Zigge. Tiden man han var väldigt lärorikt eftersom han är väldigt tittig och man måste verkligen rida hela tiden. Med han fick jag placeringar upp till LB med innan jag vart för lång.


Eftersom jag fyller 17 i år i oktober så kommer jag bara rida Ella året ut. Tråkigt men så är det. Men håller på att rida in mig på en storhäst som jag hunnit startat en dressyrtävling med. Cassiranko heter han, även kallad Cassie. Kommer bli två till dressyrtävlingar med han innan sommaren som är inplanerade om allt går som tänkt.

Nästa tävling är nu på söndag med Ella. Blir en LC på Gävle Ponnyklubb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0