Shit så trött...

Jag är så trött att jag skulle kunna somna vid datan. Sitter och för över bilder från skivor till hårddisken, vill ha alla bilderna på den. En av mina skivor har även slutat fungera :( Ååh! Måste få öber bilderna till datan, de måste räddas!

Bilder från 2007 är alltid roliga att kolla på (;


Båda bilderna ör fotade av mig år 2007 med mammas kompaktkamera! Haha på den undre (;

Nej jag får lägga ner för "idag", om man nu kan kalla det idag när klockan är 01:06? Aja fortsätter senare idag! :'D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va med i Påskens Blogg (typs som veckans blogg) hos mig :D

http://borasryttaren.blogg.se/2010/april/paskens-blogg.html

2010-04-02 @ 10:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0