snö snö och åter snö

Vaknade och kollade ut genom förnstret och fick se en massa snö. Usch nu blir jag less på det här! Jag vill ju ha sommar och värme nu :)

Har som sagt praktik varje torsdag så är uppe på TiRk.  Kom dit vid halv 8 kanske. Stallarbetet gick fort för idag var vi hela åtta personer där ;D Så skönt!
Efter lunch hoppas jag Cassie som jag alltid gör på torsdagar. Gick väl rätt bra, skulle inte skada om han hade lite bättre frambensteknik.. Ställde fram en 5½ och en tre studs. Han hoppa snällt igenom allting och gjorde inga kråksprång som han kan göra (Y) Ullis höjde rätt rejält idag. Oxern i 5½ slutade på 130 cm. Han klarade den i gång, sen rev han bara . Ullis trodde nog att han tyckte det blev lite för högt så vi gav oss och jag travade av honom. Endå jätte nöjd med han <3

Träffade äntligen Helena idag! Tors i taket va längesen det kändes som de va.
För er som inte vet har jag tagit hand om hennes ponny Knatte då hon varit i Malta. Skulle kommit hem i lördags/söndags men blev strandsatta där och kom hem idag istället.

Nej nu ska jag nog ta en dusch och sen tänkte jag lägga upp mina bästa rundor från tävlingar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0