Visitkort

Nu har jag skickat iväg 2 mejl, till 2 olika ridklubbar, om att få fotografera på deras tävlingar. Hoppas på att jag får det!
Äntligen kör man igång, har även fixat visitkort som ska beställas när man kommer hem från Tyskland, ska fixa lapparna nu. Som ska sättas upp vid sekretariatet.

Jag är så grymt sugen på att åka och fota nu på en gång, hade juh en planerad i helgen men den fick strykas pga Tysklandsresan. Men Jag tar UPK och TiRK ist i maj :) Sen får vi se om det blir någe mera där. Sen har jag hela sommaren på mig att fota. Nu ska här tjänas pengar!

Så här kommer det att se ut, väntar nu på godkännande av personen på bilden så ska det beställas :)
Det ser lite konstigt ut, jag vet. Men inte när man laddar upp den på VistaPrint.

Foto & redigering av mig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

när och vart har du mailat om o fota=

o vad för tävlingar? :DDDDDDDDDDdddd

2010-04-20 @ 21:25:05
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0