Back to reality







Är tillbaka i skolan, lever rövare med min helgalna klass HP09 <3 Ingen klass kan slå våran, det är helt enkelt de bästa som går i den klassen! Tillsammans med SP09 killarna blir vi ännu galnare, ni vill inte se idrotten (;
Härligt på ett sätt att vara tillbaka i skolan, träffa alla kompisarna, snacka och träffas varje dag. Komma in i rutinerna igen, men samtidigt. Hur jobbigt är det inte att gå upp till halv 8 varje morgon, att ta tåget/bussen varje morron för att ta sig till skolan? Men, men, sånt livet! Har bara detta och 1 år kvar av Högbergsskolan, sen blir det säkert vidareplugg på högskola, det visar sig :) Jag ska iaf göra det bästa av min tid på gymnasiet, jag ska ha kul!

Kommentarer
Postat av: Dessie

Vi måste göra den kul! ;) dör fan annars xD hahahhah

2010-08-20 @ 16:42:56
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0