Dagen :)

Jag vill till stan och handla, ska förmodligen in senare idag med älsklingen. Men jag får inte göra av med så mycket pengar, hur ska det gå?? Har juh jättemycket som jag skulle vilja ha, mest kläder. Och så gnäller jag över att garderoben är för liten? Hur tänker jag igentligen. Det är en bra fråga som jag inte har svar på. Det kan bli ändrade planer med Uppsala, beror mycket på väderet, så jag får hoppas att det inte börjar regna som det ser ut att bli. För då sätter sig älsk på tvären och vägrar (; Haha!

Det blev ingen springtur igår, så tänkte ta den nu på morronen och sedan ta mig igenom duschen, älskar att duscha på morronen! Ska vänta lite till innan jag springer.

Pappa håller på och gör kalrt grindarna som ska sitta på ridskolans utebana, tävlingar i helgen! Fota, fota, fota :D Hoppas bara att nya kameran hinner komma, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0