Do it baby!



Oj så mina dagar går bra! Försov mig (som vanligt) på morronen, hann inte med att käka frukost, iväg till bussen och väl i skolan gick de inte så mycket bättre. Kunde fått sova bra mycket längre då det visade sig att vi började halv 10 och inte 9. Det betyder nästan 1 timmes sovmorron för mig. Jippie!

Matten gick trögt, väldigt ringrostig. Svenska på det, snackade och lyssnade en massa. Lunchen hoppade vi över, fisk?? och nåt äckel till, usch och fy vad det inte såg gott ut. Så det blev 2 mackor som lunch + 1 äpple till frukost. Roligare att vi har 2 timmar hål efter det. Stor tumme upp för det (Y) Kort spelades mestadels av tiden, och inte lyckades jag vinna heller (; Den där Becca är bra på 7-an!

En snabbis till Preem och senare idrott. Härligt att få träna lite! Styrka (; Magen har jag nog allt lite muskler i, värre i armar (A) Men det satt fint, lite innebandy på det blev de oxå. Victor ägde ut alla stort! Varför spelar inte grabben?! Frustrerad, ojah. Gå till tåget och vänta där i ca 20 min med Frida, alltid kul o prata :) Blev ett samtal med älskling oxå. Tåget hem och nu sitter jag här, som vanligt. Ska ta och sätta på ugnen, jag blev matansvarig idag (;

Kommentarer
Postat av: Becca (eller inte)

Victor äger ALLTID ut alla ;)

2010-08-26 @ 16:47:58
Postat av: Rebecca

vadå becca där uppe? :o victor din sak!



jag är helt klart bäst! (a) hihi

2010-08-26 @ 18:36:46
URL: http://rebeccaan.blogg.se/
Postat av: Cajsa - fotoblogg

Åh vad fin blogg du har! :D kram

2010-08-26 @ 18:38:35
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Postat av: Dessie

va det den här bilden? :D

2010-08-26 @ 20:40:19
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0