Första ridpasset!

För att inte ha ridit ordentligt sen 3-4 månader tillbaka så är jag väldigt nöjd med min ridning igår (; Fick nämligen nöjet att få rida Lilleman (fullblod på 170 cm?), som han kallas. Helt fantastiskt härligt att få sitta på hästryggen!

Tyvärr hittade jag juh alla mina brister, snett i sadeln, kommer inte riktigt ned, trampet i stigbyglarna, händerna, vikten osv, skulle kunna rabbla så sjukt mycket :)

Lillen var väldigt trevlig att rida, de frågade om jag kände av att han hade spatt, tyvärr. Jag kan inte känna det. Har inte ridit regelbundet på ca 3-4 månader och det är då svårt att jämföra med en häst som inte har det, har juh inte ridit. Härlig galopp för att ha spatt och vara fullblod, man kände mest i galoppen att han hade spatten men I like it (; haha,

Nu väntas lite bilder utav Elin! Hon testade sin D700 i Lurbos ridhus och det funkade priima! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0