Hämta kameran! :D


Jag och D60;n Foto: Elin

Idag ska jag äntligen hämta min kära kamera från lagningen. Fytusan vad härligt!

Ska försöka få med mig älsklingen som jag vet vill in till Uppsala med, men han är ganska så bra på att sova (borde ha världsrekord eller nåt!). Men nu är han faktiskt vaken, jaa, på hans sätt. Så vi får se om han kan hålla sig vaken till vi åker, ringer han senare om han skulle somna (;

Det blir nog fixarkväll på ridskolan senare idag, inget US-möte som jag trodde, det är nu framflyttat till nästa vecka. Så jag borde väl ta mig till ridskolan och fota ridskolehästarna, men de blir lite tajt i veckan alltså.. Hmm inte bra! Får försöka ta det så snart som möjligt och jag har tid.

I morron bär det av mog huvudstaden och Gröna Lund oxå, häärligt! En heldag med en massa roliga filurer kan aldrig bli fel :D

Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

vad har din kamera varit för sjuk? :( haha

2010-08-03 @ 22:09:26
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0