Hej och hopp!

Som ni såg i det förra inlägget så köpte jag allt det i går när jag och Dessie tog oss in till staden. Jag kan vara riktigt bra på att handla vissa dagar (; Så nu behövs det inte att åka till stan på ett bra tag iaf, tur! Och jag fick mina efterlängtade leggings. Så jag har kollat på dom! Nu när de bara kostade 99 kr slog jag till.

Och nej, jag tänker inte skriva hur mycket allt kostade, det får ni kolla upp själva om ni är så intresserade av det.

Var hemma i 30 min efter staden, han med att fota alla kläderna med Dessie, och sen bar det av mot Tierp. Satt och pratade med Dessie i ca 1 timme innan bussen gick ut mot älsklingen, puss på dig <3

Har varit hos älsklingen till nu ungefär, och jag han inte med att blogga igår, och när jag kom ut till älsk så försvinner mina tidsuppfattning och det jag måste göra (; Och hans internet gilalr inte blogg.se :( Så kommer inte ens in på sidan för att kunna logga in, tyvärr. Men kan säga att det är väldigt skönt att vara där ute, för ingen kan nå mig om de inte ringer på Victors mobil tex, jag har ingen täckning där :)

Nej, duschen kallar och jag ska göra klart det sista i rummet så jag kan få flytta tillbaka. Känns som att det vore skönt nu :D

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; härligt =) själv ska jag snart sova :) skolan börjar imon =D :S

2010-08-17 @ 20:37:59
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; härligt ;D

2010-08-17 @ 21:31:33
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: emil

om du vill köpa en trådlös utlösare, kolla på tradera, där har dom sådana som funkar bra för under 100 kr! har en sådan och min funkar riktigt bra, tror det finns för d300 också, men något annant märke men funkar fint

2010-08-17 @ 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0