Nu är jag tillbaka (; Haha!



Foto: Jag

Uppdateringen har varit sämst idag, kan bero på att jag flyttade ut datorn till "lill-stugan" igår och hade inget internet förän nu, så nu kan jag i princip sitta uppe hur länge jag vill och skriva vad jag vill :D Eeh, det har jag alltid kunnat göra, men ändå (;

Älsklingen åkte för nån timme sedan och jag har nu varit ned till Grosshandlarn och beställt hem nya tapeter, denna gång blått. Visade sig att den jag hade beställt innan var rosa och inte röd. Så det var bara att åka o fixa hem nya. Rosa och brun är 2 färger som jag verkligen inte passar i, det är helt enkelt inte mina färger. Andra kan vara hur snygga som helst i just dom färgerna, men de beskriver inte mig och jag kan inte ha de färgerna på kläder ens :)

Har inte hunnit fota så mycket med kameran än heller, men det har regnat och varit tråkigt väder här hemma så inte varit så sugen på det än heller. Eller... Jag fotade några finfina bilder på älsklingen, som han sedan raderade. Gillas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0