What have happen to me?!

Nu tänker jag säga något som jag aldrig trott skulle komma från min sida.
Jag ska försöka fixa så att syrran kan fota mig, jag som verkligen älskar att stå framför kameran ska nu alltså ta och göra det. Shit, jag kommer dö, bilderna kommer bli så fula. Nej men, tänkte fixa om lite saker här på bloggen, bl a i menyn. Slänga in en bild på mig och skiva lite, ändra om i min kamerautrustning (håller på med ett inlägg om nya utrustningen) och ändra i kategorierna. Vi får se hur mycket som blir ändrat, och det kan ta tid.

Om syrran fotar mig, det har hänt 1 gång innan att hon gjort de. Tillbaka till saken, jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, klänning? Jeans och tröjja? Tunika? Någon med något bra tips? :)

Syrran måste juh lära sig D60:n så hon ska få fota med den och jag hoppas få hem nya kameran snart så den kan få vara med på bilderna, så det blir jag och kameran på bilderna, och bilder på bara mig. Kanske kan ta en riktig fotosession (; Vi får se hur det blir, men bara det att jag tänker fråga om syrran kan fota mig är en stor frej!


Foto: Sofie, Nikon D60 + 18-55/4-5,6
Första och enda gången som någon har fotograferat mig och jag klätt upp mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du typ ska ha en kjol me ett linne kanske eller tunika och taights:) vet inte hur de stavas

2010-08-25 @ 07:15:30
Postat av: Dessie

Ja men det är bra de Linda!! :D

det är bara att prova olika kläder hela tiden ;D

2010-08-25 @ 10:37:04
URL: http://galenmumie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0