En tråkig hemresa





Foto: Jag och älskling, Nikon D300s + 35mm1/,8

Efter en helg i Bollnäs och Ljusdal var man något trött på tågen hem sedan, så det fick bli ett försök till att liva upp stämmning med kamera och 2 trötta personer. Ja, det gick som det gick men jag kände att inspirationen fanns där! Har saknat den något enormt senaste veckorna <3

Det blev ingen förvarning för er att jag skulle åka då det bestämdes väldigt sent, inte blev det bra med uppdatering heller då blogg.se inte alls ville samarbeta med mig. Det gick inte att logga in och därför inte många inlägg. Hade annars tänkt att tidsinställd ett flertal inlägg, men får väl ta dom senare.

Helgen har varit bra, träffat på älsklingens släkt, ätit julbord + massa annat gott! Han även med att träffa 2 roliga filurer på Max. Jag fick även mig 2 julklappar redan! En Alladin-chokladask, mums! Och en prenumeration på tidningen DigitalFoto, spännande! Tack, tack ännu en gång :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

digitalfoto prenumerarer ja oxå på :)

fast har lessnat typ, haha

2010-12-20 @ 12:29:51
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0