Nyvaken

Vaknade nyss, mamma är så snäll och väcker en (; Nejdå, inte så farligt!

Dagens måsten tror jag blir att rensa och kolla igenom dom 2 mapparna som är kvar av Globen, jag har massor av inlägg planerade till er så ni ska allt få en massa bilder! Alla kan inte komma samtidigt så de blir uppdelade :) Fotade som sagt runt 3 000 bilder under den helgen så har många jag vill visa er. Har 7 inlägg planerade till er än så länge och då har jag 2 mappar på datorn med ungefär 1 000 bilder var på, kvar att kolla. Så det kommer många flera. Har även lite musik som jag vill att ni lyssnar på, grym musik!

Ett till måste som jag ska fixa idag är en ny header. Nu är jag så grymt trött på min så nu blir det ändring!

Senare mot eftermiddagen, rättare sagt runt 4 så åker jag till "storstaden" med några kompisar och äter middag och sen efter det blir det feest för hela högen! Det kommer att bli grymt med bilder och även filmer. Vet inte om ni kommer att få se våra galna filmer men de kommer iaf upp på fejjan :)

Lite av vad som ska göras idag, men jag börjar med en frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0