Redigering av bilder


Lollo och Consenso, Foto: Jag, Nikon D300s + 35mm/1,8
Bilden är klickbar!


Sitter nu med alla bilder från Louise fotografering med sina 2 hästar. Hittar väldigt många fina bilder, ni ska få se! Ska ta och jobba klart med bilderna så att Lollo kan få skivan i morgon. En av favoriterna hittar ni ovan, känslan i bilden säger allt!

Måste bara säga TACK! Jag har fått så otroligt många fina och rara kommentarer de senaste veckorna nu, det värmer att läsa alla kommentarerna! Jag försöker att svara och gör det så gott jag kan, ett stort tack! Till alla gulliga personer som skriver så fina saker till mig :')

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: Hehe men härligt! ;) Näe jag vet faktiskt inte, har planerat att vara ut, men om inte det blir så blir det nog en mysig nyår med familjen osv.. :)

2010-12-16 @ 16:34:30
URL: http://lillaflickanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0