Fota och nationella i matte

Jag lever och har varit i skolan, skrivit nationella prov i matte på 1 timme och nu är jag hemma för att plocka ihop lite saker för att sedan ta mig tillbaka och fota Lollo med hästarna och sist blir det vidare hem till älskling. Mysigt!

Bio igår är nog något av det värsta jag varit med om, tänker inte säga så mycket om den men jag dog flera gånger om under filmens gång. Hjälp...

Jag är så sjukt nöjd emd matteprovet oxå, iaf med del 2. MVG uppgiften lyckades jag lösa, härligt! Det kan kanske bli ett bra betyg i matten ändå :D Del 1 blev som den blev, lite småknackigt och ganska mycket fel kan jag tänka mig. Men aja..

Nu ska jag plocka och fixa hemma innan jag tar tåget mot Tierp och Lollo!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ditt lilla mattesnille!

2010-12-09 @ 15:17:02
URL: http://rebeccaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0