Varning! mycket text

Gårdagen var så helt otrolig.

Börjar med att gå upp klockan 7, fixa mig snabbt i ordning för att sedan bli hämtade av bästaste Becca. Ta mig till Tierp och bussen som sedan förde oss mot huvudstaden Stockholm! Väl där blev det att knalla runt i en massa affärer. Hittade julklappar till mamma och pappa, yes! Hittade även en så sjukt snygg klänning som ska användas på nyår! Fotar den någon senare dag. För att invänta bättre tider satte sig jag, Becca och Dessie i en galleria och snackade. Vilka sjukt bra vänner jag har, kan inte förstå ibland, att jag har turen att ha er till mina vänner! Tack <3

Hemresan på bussen blev minst sagt lugn, i med musik i öronen och smådansa i sätet, här är vi taggade! Snabbt hem med Jossan och älskling. Duscha, byta om och iväg igen. Nu bar det av mot Karlholm och fest. Galet, galet! Dans, kompisar och alkohol. Alltså shit! Dansade och shackade loss flera gånger på dansgolvet. Sjukt varmt blev det men det hindrar inte oss från att dansa. Fest i bilen blev det oxå, mysigt! Jag kan inte förstå att jag har så sjukt snygga vänner heller! Och älsking, han ska vi inte prata om, grr! Kvällen slutade lite hastigt och tidigare än planerat, men när bror kör är det väl bara att göra som han säger så att han kör flera gånger (;

Min lördag var helt amazing! En av de bästa dagarna på länge, helt klart! Tack alla för att ni förgyller mina dagar, ni är helt enkelt bäst!

Bilder kommer, ska få tag i Beccis som hade kamera med sig (; Har även fått tillbaka min kamera så nu kommer Lollo och Consenso-bilderna snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0