Ghost Whisperer

Laddar ner säsong 1 av Ghost Whisperer, har redan sett säsong 2 och 3, men var så dum att jag aldrig kollade 1:an :D Haha, så nu är det dags, finns nog ingen bättre serie än denna!

Skolan har varit lugn, idrotten blev inställd och då hade man precis missat 2 tåget. Surt!
Har kollat med Inga-Lill om spec idrotten och får se hur det blir med det, måste höra med Carina hur dom har tänkt sig detta osv.

Igår fotade jag lite bilder i skolan, har inte orkat ladda in dom i datan så kanske att dom kommer idag :)
Men nu vill jag se första avsnittet av GW :D kommer kanske ett inlägg till senare,

´Längtar något fruktansvärt efter sommaren! Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0