Jag är glaaaá!

Har nyss tagit hostmedecin, faktiskt inte så äckligt som jag tyckte förr. Hoppas att den dämpas lite nu iaf. Hostar så att jag får ont i halsen, vill inte få som det var förr... Och då vare inte kul alls.
Men iaf så har jag mindre huvudvärk, äter mera men gör inte så mycket viktigare saker (; Eller jo! Jag städade faktiskt lite i rummet, inte klart (A) Flyttade byrån till ett annat hörn om man kan säga så. Tvungen att ta fram dammsugarn och damma av lite saker, så lite städning har jag allt gjort.

Sen har jag gjort korvmackan väldigt avundsjuk, hoppas att du inte säger så mycket om det då de inte är så säkert.
Det ända jag säger är, fodervärd och 6 årigt sto. Men som sagt, inget är 100% än.

Jag tror att pappa försökte lura oss idag när vi åt mat oxå, för han snacka om att vi alla i familjen, jag, bror, syrra och pappa (mamma är inte hemma) ska åka till farmor och kolla på Let´s Dance? meeen, man vet nog aldrig när han är seriös och inte (;

Sandra och Prinsen får stå för dagens bild :) Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Korvmackan

inget vet ngt om det !

o ingen kommer få veta det av miig,

för korvmackor kan inte prata. right???

2010-02-26 @ 17:20:03
Postat av: Läsarfråga!

SNÄÄÄÄÄÄLLA KORVEN lägg upp den här som läsarfråga!

kan korvmackor prata? :'''''''''''''''''''''''D

2010-02-26 @ 17:21:09
Postat av: sunshineh ♥

oh, underbar bild!

superfin!



oså tycker jag verkligen att du har en preffsig blogg! ;)

2010-02-26 @ 19:54:22
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0