Klockren idrott!

Redskapsgymnastik på irdotten idag då. Ulf gick igenom alla grejjer vi skulle kunna och duktiga Viktor fick visa en massa. Började med ringarna, och det första han gör är att sätta fötterna i ingarna och lyckas fastna! Hahaha, alla fick sig ett gott skratt kan jag juh säga :D Han kom inte ner förrän Ulf hjälpte till, hahahaha!
Sen var han ganska så lugn resten och jäkla stolt han var när han skulle hjlua, för det kan han (; Och han var såå stolt när han klarade en grej på räck, hänga uppe och göra en "bakåtvolt" och sedan hänga på samma sett typ. Men, jag kunde med! Efter en jäkla massa försök så skulle jag testa en sista gång och där satt den! Om man var stolt, jag med (;

Och lektionerna med IP gick väl inte såå bra. Hmm vi får damp på vissa i den klassen, undrar om den personen kan fatta det? Förmodligen inte, men får se hur det blir me de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0