Läsarfråga


Är du där som fotograf som sponsrar med bilder som priser till de placerade?

Nej, jag fotar alla ekipage när dem hoppar, på ett eller flera hinder. Lägger upp alla bilder med min logga på, i ett arkiv som finns på min hemsida. Sen kan de som tävlat gå in där och beställa de bilder som de vill köpa.

Jag älskar att fota hästar och fota överhuvudtaget, så jag (och många andra) har hittat ett sätt att kunna tjäna pengar på det vi gillar, att sälja foton. Det finns inte många fotografer i Uppland, jag känner till 3 st + mig. Så jag tycker bara att det är roligt att det finns flera fotografer så att vi som fotar kan komma iväg på flera tävlingar och flera ekipage blir fotade och har chans att få köpa bilder på sig och sin häst/ponny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0