Lite bättre

Idag mår jag lite bättre, har fått i mig en halv macka och ett glas mjölk :) Så hoppas på att jag piggnar till snart! De blir inte att åka till Johanna då jag inte har ätit nåt på 2 dar... Meeen! Vi ska ta det någon annan gång, det måste vi! :D

Sen ska jag trixa ihop en reklambild som jag kan sätta in på bloggen, visar bilden och länkar till den bloggen när de är klart! Bara lite svårt att bestämma bild (; Hah! Kanske kan göra ett litet collage typ, ja men vi får se.

Sen så har jag fått över 30 besökare de senaste 3 dagarna, detta är så sjukt kul! Även fast jag inte var nå intressant igår så kollade ni in iaf :') Tack!

Johannas supersöta D-ponny Whoopy, Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Linda

Men vilken läcker bläs! :O

2010-02-24 @ 12:19:48
Postat av: Johanna

min lilla goding! hon slängde av mig iadag haha x) ramlade med huvudet rätt ner i snön ;o :D

2010-02-24 @ 19:28:57
URL: http://ohannaaalarsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda J

gud vad långt ner hon har nosgrimman:P

2010-02-27 @ 14:57:55
URL: http://theryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0