Skola, Kina, foto

åkte tidigare till skolan för att jag skulle prata med Göran om spec idrotten, det tog 10 min och sen var de klart. Jippie... Så då var det 2 timmar hååål! Fyfan, nej men Saras mamma skulle bjuda henne på Kina resturang så vi andra som blev kvar i skolan åkte med och betalade för oss. Gud så gott! Spec friterade kycklignen, kärlek på den <3
Tebax till skolan och ha första lektionen vid 12.10, engelska. Sjunga för Bella, hatar att sjunga på engelska så man var smått glad på Patrik som tog upp det (;
Svenskan vare spel och lek typ, hahaha så jäkla dåliga mitt lag var! Nej förfan! Vi var bäääst :'D Vi typ vann nerifrån (; Så vi ääägde stället, Not!
Carins timme var superslapp, svara på lite frågor och sen en massa snack, slutade tidigt. Snacka med en massa OP:are och Erika var såå snäll och drog bort stolen för Pontus. Sorry, men det var riktigt kul! :'D
Så har min dag sett ut, lite halvt tråkig, I know!



Och för er som vill bli fotograferade, ni är väldigt många och jag vet inte hur jag ska ta mig till vissa av er som bor lite längre bort. Men v 8 som är nästa vecka har jag lov så hör av er om ni kan nån dag den veckan!
Jag kan mellan 21-28 februari så boka mig ni som vill! :D

Kommentarer
Postat av: amanda! :D

men fakk juu !!!!

jag ska ju bort på lovet!!!!!! :<

2010-02-17 @ 20:27:58
Postat av: Johanna Larsson

kan inte du följa med till hamre och fota mig den 27? :D<3

2010-02-17 @ 22:10:53
Postat av: Dessie

vi ägde! :DD hahaha xD fan va kul dag :P

2010-02-19 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0