Skolan :)

Så mycket stul för att en ponny ska säljas, har iaf fått till det hyffsat med spec idrotten nu, ska bara prata med Ulf och Ullis typ. För att mest kolla hur mycket det kostar att låna ridskolehäst. Men vi får se hur det blir :)

Ja måste våga ta upp foderhäst med mamma! Annars kommer jag aldrig att få en (; Då äre bara att påbörja övertalning då mamma kommer ha en massa resonemang :'D Meeen jag har nog fixat typ alla!

Nu ska jag vara duktig och skriva i Word i det ämne jag har (A) Arbetsmiljö och säkerhets kurs just nu!
Måste bli klar någon gång, jag har även lagt in bilderna jag gjorde hemma i mitt tragicomix på datorn så de ska nu finnas där :D Yesss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vadå? Tycker inte din mamma att du ska ha foderhäst? ;) hehe, typ lika för mig, pappa kan jag tjata på och prata om hästarna med, men mamma är konstig.. :S x)

2010-02-04 @ 21:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0