Stallet fm, sen skola!

Åkte till stallet på fm och red i Upplanda. Har pratat lite med Carina, men inte om annonsen. Vi ska böjtesta Bounty i helgen och se om hon är halt, mest för att hon har vägrat så mycket och vill inte hoppa. Får se vad det är.
På sätt och vis vill jag att hon ska vara halt... Jag vill inte åka till stallet, har ingen motivation till att åka dit längre. Allt känns nere, hänger inte med i skolan känns det som. Har inte gjort några av de få läxor vi får, kan inte koncentrera mig, kan inte få det ur tankarna.

Men samtidigt, så kanske jag ska få en foderponny. Det ända problem som finns är, att min mamma är extremt envis! Måste få med henne, kolla en stallplats och sen är det bara att åka och kolla hästar. Så det har gått framåt med övertalningen (;
Eller, pappa tog upp det idag på väg till stallet, hur foderhäst innebär, hur mycke stallplats kostar, om de finns några hästar osv osv! Så får jag bara med mig mamma så kan jag kanske ha min häst ponny snart!

Jag har redan hittat en fin D-ponny i Stockholm som jag gärna vill mejla om, men får se när mamma viker sig (;

Dumle, Foto: Jag

För övrigt! Jag hade stort besöksrekord igår! Hela 52 unika besökare :D 10 st fler än förra rekordet :)

Kommentarer
Postat av: tove

Asfin bild :)

2010-02-04 @ 13:29:24
URL: http://tooves.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0