Syrrans leksakshästar!

Hahah, på sätt och vis är det leksakshästar, för dom går att köpa i leksaksaffärer. Meen, hon kallar dom modellhästar. Jag är inte insatt i det hon gör med dom men tydlgien så avlar hon och ställer ut hästarna?  Aja, jag fotade iaf 3 st i slutet av sommaren för att hon skulle ha lite bilder, så vill ni se vad min syster pysslar med om dagarna? Ja då kan ni veta de genom att kolla på bilderna och tänka er in vad man gör med dom. Faktiskt... Jag har inte fattat det än? Och hon har hållit på ganska så länge nu (;

Foto: Jag

Kan säga att hon målar om dom och säljer/ställer ut. Hon vill tydligen ha med mig på nån utställning i augusti? Hah "tyvärr" var de samma helg som ponnyhoppet! Och där är jag fotograf i år :D


Kommentarer
Postat av: MELLLIIE

Vart är ponnyhoppet och när? :)

2010-02-25 @ 18:40:17
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag höll fan på med såna modellhästar förut! :D hade 100000 miljardes, men den tiden är över nu höhö

2010-02-25 @ 21:39:30
URL: http://iidasnikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0