Tisdag 10/2 -10

Bara för att jag har sämst ideer till överskrift!

Första lektion kl 12.10, skööönt! Möttes av en Sara, vi gick till skolan och hittade på Bella och Daniel. In på engelska och göra nån "tävling", Marina och Filip i min grupp. Fan vad man suger på engelska! :'D
Läxförhör efter det, gick väl inte så bra kanske men svarade på allt. Sen frågade Eva om jag och Marina var irriterade på varandra? Jag vet inte vad hon har fått det ifrån för det är då inte jag som skriker.

Sen svenska och där skrev vi väääldigt roliga berättelse där man skulle fylla i vissa ord i varandras texter utan att ha sett texten innan. Skitkul!

Carin är duktig på att dra över sina lektioner så vi gick in typ 15 min försenat (; Heh, gör inte mig nåt! Mindre skola.

Erika är som vanligt den snällaste mot mig i skolan :'D Ååh vad du går mig på nerverna ibland kvinna lilla (;
Salt i mjölken, luvan över huvudet på en, tar mobiler/pennor/böcker/allt hon får tag i. Känner du igen dig? Hahaha :'D

Föresten så har ni blivit dåliga på att kommentera, utom Amanda som jag nyss fick en kommentar-bomb a (; Statistiken går lite upp och ner den med, vad äre för fel?


Kommentarer
Postat av: Frida Eriksson ;>

haha, vem är inte irreterad på henne? hahahahaha

2010-02-10 @ 22:52:54
Postat av: MELLLIIE

svar: Det är drömkameran.. :P

2010-02-11 @ 07:27:16
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: amanda!

haha :D

jag är så duktig jag :D

2010-02-11 @ 16:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0